آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1049
  • بازدید دیروز : 84
  • بازدید کل : 1044370

6 مقاله علمی با موضوع آسانسور و پله برقی (فایل word قابل ویرایش)


6 مقاله علمی با موضوع آسانسور و پله برقی (فایل word قابل ویرایش)

این فایل حاوی شش مقاله علمی است که در سومین سمینار سالیانه آموزشی- تخصصی آسانسور و پله برقی سراسری ایران ارائه شده‌اند.

تمام فایل‌ها به صورت word بوده و امکان ویرایش دارد. این مقالات منبع قابل استناد و بسیار ارزشمندی در موضوع پله برقی و آسانسور است.

عناوین مقالات:

1- بررسی و چگونگی طراحی و استفاده درست و صحیح از پله برقی‌ها

2- بررسی و تحلیل و ارزیابی ماشین های ساخت دست انسان آسانسور و پله برقی

3- انرژی در آسانسور و پله برقی

4- بررسی چگونگی عملکرد سیستم نجات اضطراری آسانسورها و پله برقی‌ها

5- بررسي و چگونگي ارزيابي نحوه‌ي طراحي مكان و چيدمان پله برقي و راهرو متحرك

 

خلاصه مقالات:

پله‌برقی‌ها بیشترین ظرفیت جابه‌جایی عمودی را در بین دستگاه‌ای مشابه نظیر آسانسور دارا می‌باشند. استفاده از این وسیله در امکن عمومی متروها، پایانه‌های مسافری، فروشگاه‌ها و مرکز تجاری مزیت‌های رقابتی و ارزش افزوده بسیاری را به دنبال دارد. در مرکز تجاری می‌توان هدایت جمعیت به سمت طبقات بالاتر یا پایین‌تر از همکف را در دو حالت با پله‌برقی و بدون پله‌برقی به راحتی مقایسه نمود. بسیاری از طبقات بالایی مرکز تجاری در ایران به دلیل عدم وجود پله‌برقی با تردد بسیار کمتری مواجه هستند و به همان نسبت رونق کسب و کار در آنها بسیار کمتر می‌باشد. امروزه حتی در فروشگاه‌های کوچک دو طبقه برای انتقال مشتریان به طبقه بالاتر از پله‌برقی استفاده می‌شود. هر چند قیمت اولیه پله‌برقی بالا به نظر می‌رسد؛ اما در مقایسه با منافع بسیار زیاد و طولانی مدت آن، به شدت اقتصادی است. آنچه در این مقاله آمده است؛ نگاهی گذرا به اصول اولیه‌ای است که طراحان باید در بدو امر طراحی و انتخاب پله‌برقی بدان توجه نمایند.

آسانسور و پله برقی توجه کمی از دیدگاه بهره وری انرژی در گذشته را به خود داشته است.برای پر کردن این فاصله، این مقاله تجزیه و تحلیل پتانسیل های بهره وری انرژی و سیاست های اجرایی، در مورد بازار آسانسور و پله برقی اروپا را نشان می دهد. به عنوان یک پیش شرط، تقاضای انرژی الکتریکی آسانسورو پله برقی در بازار اروپا برقرار است، بر اساس برآورد کارشناسان، و نتایج حاصل از نظارت مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفته اند. برآورد تقاضای فعلی نسبت به حالاتی که در آن پیاده سازیبهترین تکنولوژی در دسترس، برای تجهیزات مربوطه در نظر گرفته شده است و پتانسیل های صرفه جویی آن تکنولوژی محاسبه می شود.

به جرئت می توان گفت که هیچ اختراعی مهم تر از پله برقی مفید و سودمندتر برای موفقیت پروژه های تجاری نیست . پله برقی بیش از 100 سال است که توسط رنو اختراع شده است. این اختراع در سال‌های اولین تولیدش کاربرد دیگری داشت، ولی پس از تکامل دوره‌های ساخت به شکل کنونی ثابت گشته است. شکل و شمایل پله برقی و سوالاتی که در مورد آن می‌شود به وسیله استانداردهایی که برای پله ثابت تعیین شده است پاسخ داده می‌شود.


مبلغ واقعی 4,500 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 4,050 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 8221

کرج، آزادگان، ابتدای بلوار مطهری، خیابان شهید سبحانی، پلاک48، واحد4

ارائه پایان نامه، پروپوزال، تحقیق و مقاله معماری و شهرسازی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما